Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D;-D Skvele ilustracni fotografie a uprimne, nektere z tech brasen by se mely nosit za ucho, ne pres ruku. Ale... vseho s mirou, to prave nektere neznaji. Kabelku nosim dle toho, jak je resena. Nekdy pres ruku, nekdy pres rameno. Birkinku zatim nemam.... nejak po ni netouzim, nemam rada obri kabelky, nebot nenosim obri naklady, jen klice, penezenku, kapesnicky, rtenku atd.

1 1
možnosti

Děkuji Vám. Lukáš

1 0
možnosti
Foto

Tak jsou kabelky na rameno a kabelky přes ruku. Osobně si myslím, že líp vypadá to druhé:-) Samozřejmě, že pokud je kabelka moc těžká nebo velká, tak je pohodlnější první varianta...;-)

1 1
možnosti

No vida, jak člověka (tedy ženskou) může o módě poučit chlap! Doteď jsme netušila, že exstuje něco, co se zove "Birkinka". :-)

Ale vypadají ty dámy s kabelkami přes zalomenou ruku roztomile unifikovaně, zdá se mi, že i nosí stejné oblečky.

2 2
možnosti

Birkinku jsem dostala od manžela a nosím ji zalomenou proto, protože na držení za ucho je moc "dlouhá", moc drahá a moc rozměrná. 

Ale těžká mi nepřijde, a to ani naložená ;-) Jinak jsem si postupem času zvykla nosit jen psaníčko- tedy na kratší vzdálenosti.

Příště prosím pojednání o chlapských zavazadlech- hlavně rozdíly mezi těmi fotbalistickými a zbytkem ;-D

5 0
možnosti

:-)mrknul bych na to. Nemám s naším plemenem problém, ale na to téma tu už je článků hodně. Třeba na Mužích v Česku. Něco v tom smyslu, že batoh nepatří k saku a správné zavazadlo je kožená kabela jak z dob mého dědečka za nádherných devět tisíc:-):-):-)

1 2
možnosti
Foto

Nosím kabelu křížem přes rameno a je to docela pohodlný:-)

Jinak zastávám názor, že do správný kabelky se má vejít aspoň půlka chleba.-)

3 4
možnosti

Lahev vody, piksla s obědem, piksla se svačinou, příp. piksla s večeří, peněženka, dokladovka, klíče od bytu, čipové karty z práce, pouzdro s tužkami, poznámkový blok, odborné čtení, oddechová kniha, mobil, kapesníčky, dezinfekční gel na ruce + krém na ruce, kapky do očí, jelení lůj, diář, skládací nákupní tašky a žvýkačky, no a to je snad všechno:-)

Takže nosím většinou batoh, ale na kabelku mám obdobné parametry... stejně si jí beru vlastně jen když jdu na nákup a zpět.

2 2
možnosti

Taky absolutně nechápu, jak to tak můžou nosit. ;-D A navíc takové obrovské kabely. 8-o

2 4
možnosti

Musím se přiznat,že jsem účel různých kabelek nepochopil.Navíc jsem již i zahlédl v jedná ruce kabelku a v druhé aktovku.A viděl jsem i vysypané kabelky. Jen jsem zíral- proč to tam mají ?

Na druhou stranu jsem také nepochopil tzv. buzertašky pro pány. Za optimální pro pány považuji ruličku bankovek,která je nošena v USA.

A to jsem sběratel šroubečků,nesmyslů a jiných hodnot sebraných nejen na ulici.

6 0
možnosti

Tak od oka soudím, že do té růžové nádhery by se vešly nejméně 3 poctivé cihly. ;-D

6 0
možnosti

Loket nebrat, rameno to jistí ;-) I když i to rameno není moc zdravý... před dvěma lety mi začala znecitlivovat levá nožka těsně nad kolenem a doktorka mi řekla, ať začnu nosit batoh, protože to je z nošení tašky na rameni (záda šejdrem). Zakoupila jsem apartní batůžek a do měsíce se to srovnalo :-) ovšem že by to bylo zrovna hóchelegant...

1 1
možnosti

Zůstaňte v klidu, časem se móda změní a ve chvíli, kdy se budou nosit malé kabelky, klad zlomené ruky vymře bez zásahu zvenčí.

1 3
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
.

Seznam rubrik