Diskuse

Alternativní matky a ti druzí...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak já Ti Luky rozumím! Žádné učení, žádné povinnosti, téměř žádná výchova a samozřejmě žádné tresty (tím nemyslím tělesné). Knížku Respektovat atd jsem četla, byla v doporučené k nějakému předmětu na peďáku - nedivím se, že Koniáš pálil knihy! 

4 roky jsem se pokoušela učit u dětí... 4 roky tahanic s alternativními matkami (bohužel otcové chodili mimimálně). Případně bráno z jiného pohledu, 4 roky (1 rok v Praze nejhorší) s alternativními kolegyněmi, které prostě práci učitelky braly jako naprosto šílené poslání a děti byly středobodem celého vesmíru. Byť chtěli třeba jiné dítě vyhodit z okna...

1 0
možnosti

Právě mi psala kamarádka, že bible Alternativních matek je knížka Respektovat a být respektován. V podstatě je o tom, že dítě ví samo

nejlépe, co je pro něj nejlepší a jakkoliv jej omezovat je fuj. To pak musí být docela v dospívání překvapené z okolní reality.

0 0
možnosti
Foto

můj zážitek...detské představení lidové hudby. Vizovjánek na nádvoří Vizovského zámku. Na pódiu cca 30 "zotročených" dětí předvádí nacvičené a tudíž "nesvobodné" tanečky a zpěv (včetně mojich dvou nebohých holčiček).

Alternativní rodiče v první řadě ukazují svým svobodným ratolestem krásu těch zvuků od cvičených dětí. Alternativňata běhají v prostoru před jevištěm a radostně výskají. Asi čtyřikrát vběhnou na pódium mezi zotročené, co se snaží tancovat. Matka nesněle reaguje ztažením dítěte s pódia a rozdává kolem omluvně pobavené úsměvy "to víte, děti". Za dvě minuty jsou tam zas.....pak zase objeví za pódiem pomůcky protagonistů...mezi nimi i pokličky (pomůcky k nějakému vystoupemí)....tak do rytmu veselice bouchají pokličkami. Altern. matka nesměle řekne, že bouchat nééééé, ale pokličky má za chvíli v ruce druhé dítko.

No není to krása, tolik svobody?;-)

3 0
možnosti
Foto

....chybí vám závěr? Zklamu vás, nezabil jsem je, všichni alternativci zdrávi a plni veselí odkráčeli......jen já jsem málem vzteky přehryzal popruh na svém batohu.;-)

2 0
možnosti

Jestli ty alternativní matky, nedělají nakonec pro své děti více než ty nealternativní.

Moji rodiče alternativní nebyli a kvůli tomu teď nemůžu být kontroverzní podnikatel, ale musím se živit poctivou prací.

5 0
možnosti

..jo tyhle zážitky dokážou otrávit život...je fakt že pokud to jde..tak raději vyklidím pole...horší je..když to (třeba) je oficiální návštěva....

...jednou z nejhorších kombinací pak je alternativec vegetarián....nebo extrémní čistomilec...pak nezbývá než se uchýlit ke lsti....ukusuji klobásku společně s psíkem..jednou já..jednou pes....docela to funguje....;-).

3 0
možnosti
Foto

Když alternace, tak s Mirkou :))

2 0
možnosti

Nedávno jsem s takovouto "alternativní" rodinkou jela ve vlaku. Opravdové peklo. Děti v botech lezly po sedačkách (stačilo je vyzout), neskutečný řev, ječení. Matka v naprostém klidu sedí a tiše se usmívá. Otec si bohorovně čte časopis. Ohledy na ostatní cestující = 0

3 0
možnosti