Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma R^ Ve spanelstine "koule" figuruji v mnoha dalsich frazich, Spanele nemaji vseho po krk ale ... trpelivost jim dochazi o hodne niz ;-D

1 0
možnosti

U žen je to jasné. Odpověď  "mám na to koule" znamená, že žena má na práci a jiné úkoly k dispozici muže. Dříve např. na otázku "jak vám peče trouba", mohla přijít odpověď, "dneska nepeče, je v hospodě".  Takže žádná velká změna pro muže.

0 0
možnosti
Foto

Mne jste dostal tím Markem z Cukrové hory!R^ Chvíli trvalo, než mi to došlo. Buď jsem trochu zabržděná, nebo na to zkrátka "nemám koule" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Na mateřskou dovolenou ale...člověk "musí mít koule" :)

1 0
možnosti

Když já mám Ivle přes prsa 118;-D

1 0
možnosti
Foto

Používání tohoto výrazu mi v drtivé většině připadá dětinské,neboť od uživatelů silně nadnesené. Zřejmě si opravdu při jeho užití připadají výrazně lepší, silnější a dodává jim to v jejich představách význam skoro nadpozemský.

Mnozí z nich však zřejmě chtějí tlumit obavy svého okolí, zda-li jsou těmito součástmi vybaveni.

2 1
možnosti

J70a60r85a 85R16a24n58k

9. 1. 2014 4:04

Lukasi, ono se tomu tak deje vsude, verte mi, vidim zde, jak moc se cestina a jeji pouzivani meni, kdyz jsme s rodici a babickou vycestovali, nikdo z nas nepouzival ani to tak caste (i v parlamentu) "ty vole" a nachazim to na idnes i u diskuterek, sleduji to i v nemcine a anglictine, diky internetu se to spis urychlilo, kazda generace si meni jazyk k obrazu svemu, ale ne vsichni, verim, ze i v tomto je to vychovou. Mne by asi otec prizabil pohledem i dnes.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
.

Seznam rubrik