Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Z55d49e38n71a 28K83o27č45í

9. 12. 2013 16:32

Muž je pouze vizitkou jeho ženy. Je li muž ušmudlaný, tak jeho manželka, či družka musí být vyložená špína. !!

1 0
možnosti
RR

Čeští muži jsou ušmudlaní burani... to je pravdivý výrok.

2 3
možnosti
MS

Vy jste Slovák, co ? ;-D

0 0
možnosti
TH

Adu neznam taky a asi ji nezna vice lidi i zen.

1 1
možnosti
JC

Že by kouzlo nechtěného? Určitě ale řadíte i ženy mezi lidi, předpokládám ...

1 1
možnosti
Foto

R^No, já bych sama za sebe v ulicích uvítala víc osobitosti ve smyslu, nesnažit se za každou cenu se zařadit do davu, který zrovna nosí to, co si přečetl, že se nosí...Líbí se mi neotřelý a někdy i bláznivý kreace, který trochu rozsvítěj šedivou masovost, případně barevnou uniformitu ;-D jestli mi teda pánové rozumíte..ale sama na ně ne vždy mám odvahu.Líbí se mi, když muž i žena podtrhnou svou osobnost, ale zase ne za každou cenu. Líbí se mi charisma muže a je fakt, že dost často to souvisí i s tím, co má na sobě - alespoň na první pohled...Myslím, že v tom se ale zase až tak s vámi muži nelišíme...A podotýkám, že autor je v kšiltovce fešák...:-)

2 0
možnosti
JB

J22a66n 50B79u46r59d48a

8. 12. 2013 19:12

Stále si pamatuji, jak jsem viděl v kině Art slečnu s dvourohým kloboukem :-)

4 0
možnosti
Foto

Já se těšil na Lukášovi "počmárené holky" a ona nějaká Áda ... ;-)

3 0
možnosti
LC

:-) časem Richarde

2 0
možnosti
KB

K79a86r84e75l 56B91o92č25e62k

8. 12. 2013 18:19

Tolik písmenek o Adéle, která coby kovářova kobyla chodí bosa? No, její hlášky vyznívají podobně jako od Cindy Cerberos, která si taky nevzala košťátko a nezametla na vlastním prahu a pak se diví, jak se lidi baví. Noviny jí dávají prostor, protože její slova jsou drsná a ona ráda provokuje, ráda hodnotí, ale kdo Adélku skutečně zná, nebaví se až tak moc. No nic, mladý muži. Karmu vám ale dám, byť máte na fotce nemožnou čepici a tričko.;-):-P;-D

3 0
možnosti
LC

Karel Boček: Lepší než karma je ten mladý muž v mém věku.Díky.  A to ještě nosím šátek, jež zbožňují všichni módní radílci  - Palestinu;-D.Pěkný večer

3 0
možnosti
Foto

moji pozornost poutá buranství s kravatou :-)

2 0
možnosti

Móda je koníček. Je to hezký koníček, ale proč ho někomu cpát? Nebudu nikomu cpát že má umět anglicky, uzvednout v mrtvém tahu 200 kg, udělat deset shybů či uběhnout (ne ujít) 5 km. Ať si každý má svůj koníček a pokud nějaká nána jako Ada cpe svůj koníček ostatním, vypovídá to hodně o ní, ne o těch druzích.

Je samozřejmě určitá slušnost chodit čistě oblečený, nesmrdící. Ale tím to končí.

5 0
možnosti
MR

Já nevím, ale ta podvná paní, co se obléká jako na cirkusovou performanci, mi přijde celkově nějaká postižená.

2 1
možnosti
MS

Nevím, proč to paní Ada vztahuje jen na muže. Podle mne to v životě funguje tak, že když se žena obléká vkusně a moderně, docílí téhož (často i proti jeho vůli:-)) i u svého manžela. A naopak, žena, která na sebe v tomto směru nedbá, nemá ani muže jako ze škatulky. A u singlů (jak mužů, tak žen) je to podle mne tak půl napůl.

3 1
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
.

Seznam rubrik