Diskuse

Designblok 13

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

diky za priblizeni! :-)

1 0
možnosti
Foto

jako bývalý majitel Velorexu jsem nadšen.:-)

2 0
možnosti

Ráda bych si zašla. Módu a praktický design můžu kdykoliv. Dostal jste mě hned těma dřevěnýma mísama. To je přesně moje kafe. Mám podobnou z Tasmánie z 2500let staré huonské borovice a je to úplný skvost. Takže už jen za ty první fotky R^R^R^

0 0
možnosti

Děkuji:-)Tak to by se Vám líbil i projekt architekta Příhody, který tam má takový malý domek ze dřeva, který v noci svítí a je vcelku zajímavě řešený.Z módy bych se určitě podíval na věci od VOŠONu, Zdeňky Imreczeové a Liběny Rochové. CHatty zase předvádějí u Kafky takový virtuální šatník, kdy si bezdotykově vybíráte oblečení, vypadalo to vtipně.A hlavně je to vše ve velmi neobvyklých kulisách nádraží.

0 0
možnosti
Foto

V42í66t 60H30a35s88s85a98n

8. 10. 2013 20:48

Tam se musím jít podívat. Díky za tip na výstavu.                                                         VH

1 0
možnosti

Měli k tomu video, jak se kapota vyšívala, střechu pak doplňují přichycené nášivky, takže to evokuje padající listí. K tomu je dotuněný kufr a šaty modelky :)

0 0
možnosti
Foto

Hezky vytuněnej Velorex :-)R^

1 0
možnosti

Teda Ivle, Tebe jsem odhadoval na jinou fotku;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
.

Seznam rubrik