Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Já jsem se také jednou neudržela, seděla jsem zákoutí restaurace (jen dva osamocené stolky)  vedle matky s asi osmiletou dcerou a jak ji ta paní deptala,chtěla vědět, zda má radši ji nebo tatínka, rozvinula na ni taktiku takové té dvojznačnosti, plakala, dítě bylo zoufalé, nevědělo, co má dělat  - tak jsem vstala od oběda, otočila jsem se na děvčátko a řekla jsem jí: "Pamatuj, co Ti teď povídám. Nikdy neříkej mamince, koho máš ráda, protože to vždycky použije proti tobě a nikdy to nebude dobře. A vy paní......" už si přesně nepamatuji, co jsem jí řekla, ale něco ve smyslu, že by si měla své problémy řešit jako dospělá, s manželem nebo s odborníkem a nezatahovat do takových hrátek dítě, které je jí vydáno napospas a se kterým si může pohrávat; upozornila jsem ji, že pravděpodobně pije (dávala si už třetí dvojku k obědu) a ať z toho prostě dítě vynechá - no nebudu to dále rozvádět - kamarádka na mne koukala, já se sama sobě také divila, ale zvedlo se to ve mně jako řeka a musela jsem to udělat.

1 0
možnosti
LC

Pěkný večer, díky za příspěvek. Podobně jsem to zažil s učitelem, který ve vlaku před všemi deptal holku kvůli tomu, že je jedináček a použil k tomu všechny známé stereotypy ...pan pedagog:-/.

0 0
možnosti
Foto

No..R^, i když palec sem asi tak docela nepatří...ale je pro toho kluka.

2 1
možnosti
LC

Děkuji Vám Vando a už se zase těším na poetické příspěvky od Vás.

1 0
možnosti
LC

Dnes Ivle bez zrzky.;-)

1 0
možnosti
SL

Uf teda...tak to je síla...chudák kluk. Jinak...Vám moc děkuji za blogR^

4 1
možnosti
JR

J57a13r93a 19R83a10n12k

3. 3. 2013 7:04

Diky za konec zacinajici "Mladej drz se...."

3 1
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
.

Seznam rubrik