Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AAP včera

3. 9. 2012 14:12
.

:-)R^

0 0
možnosti

AsistentprofParkinsona

3. 9. 2012 12:05
.

No já jsem taky žádné problémy nezaznamenal. Ráno jsme hupsunul do autobusu, ani nevím jaké číslo, protože jsem potřeboval pouze dojet na metro a autubus, pokud by se efektním smykem neotočil do protisměru, nemá kam uhnout a u metra předpokládám zastavěj všechny autobusy MHD.  A nemýlil jsem se, mtera skutečně zastavil.;-D No metro jelo jako obvykle a vůbec z za jízdy jeho označeníneměnili, ba ani nikam neobočilo. Podle mne to ROPID zvládnil na 1*;-D

2 0
možnosti

lukaschmela

3. 9. 2012 12:20
Re: .

mám podobný pocit, jedu stejně;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
.

Seznam rubrik