Diskuse

Krasohled

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
.

.Camino

2. 7. 2012 5:00
Tak nejak jsem Te opravila u iiiiiiiiiiiivla...ta trubicka

....mam jich asi 8, z ruznych dob, proste mne bavi "collection of nensense" a kdyz prijdou pratele s deckama jsem ta nejlepsi teta.R^

0 0
možnosti
LC

lukaschmela

2. 7. 2012 9:25
Re: Tak nejak jsem Te opravila u iiiiiiiiiiiivla...ta trubicka

Zdravim... ehm se nejak nechytam, ani s ivlem, ani trubickou. :-) Copak se stalo?

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 7. 2012 19:05
Mám na povel

krasohled v očích R^

0 0
možnosti
LC

lukaschmela

1. 7. 2012 21:29
Re: Mám na povel

to je u Tebe Ivle bez debaty;-D o tom tu urcite nikdo nepochybuje

0 0
možnosti
SH

weirdowl

1. 7. 2012 18:41
jednoduchá a krásná hračka

Ano, krasohled patřil v dětství k mým nejoblíbenějším hračkám, stejně jako zde v diskusi zmíněný Meoskop se stereokotoučky,  vůbec spousta tehdejších hraček dokonale rozvíjela dětskou fantazii a představivost.

Musím se přiznat, že jsem si jeden krasohled dokonce vyrobila sama a i když nebyl zcela dokonalý, měla jsem z něj velkou radost.

0 0
možnosti
LC

lukaschmela

1. 7. 2012 21:29
Re: jednoduchá a krásná hračka

Ted mi psal kolega, ze ho zitra jde koupit male dcerce, aby o to nebyla ochuzena.:-)

0 0
možnosti
VH

http://hassan.blog.idnes.cz/

1. 7. 2012 15:38
krasohled

Taky jsem ho měl, když mi bylo asi tak 5 let a domníval jsem se, že každá kombinace tvarů v něm je neopakovatelná. Myslím si, že podobné hračky rozvíjely dětskou fantazii daleko víc než ty dnešní elektronické. Nevíte, jestli se ještě vyrábí?Díky z článek!R^

2 0
možnosti
LC

lukaschmela

1. 7. 2012 15:40
Re: krasohled

Zdravim Vas. Ano, vyrabi a maji jich docela dost. Tusim, ze je to http://www.krasohledy.cz  Dozvedel jsem se, ze jeden umelecky se vydrazil za 1,5 mil korun. a take to, ze jdou vyrobit. Planek je nekde na netu.:-)

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

1. 7. 2012 15:36
ano, dívám se sousedce "špionem" do koupelny...

;-)

1 0
možnosti
LC

lukaschmela

1. 7. 2012 15:38
Re: ano, dívám se sousedce

pokud je to přes soustavu zrcadel, tak jde taky o kaleidoskop. Jestli na to prijde soused, muze pak clovek taky videt trojmo;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1453x
.

Seznam rubrik